Broadway Blueshirts

... vagy ahogy mindenki ismeri a New York Rangers a világ leghíresebb csarnokából a Madison Square Gardenből.

Címkék

100 ranger greats (1) 1994 (2) 3d (1) ahl (4) ambuhl (2) anisimov (8) antropov (2) arnason (1) árverés (1) árvíz (1) auld (2) avery (13) baldwin (1) baranka (1) beezer (1) beller (1) betts (2) biron (1) birthday (1) blues (1) boogard (2) boston university (1) bourque (5) boyle (5) brashear (2) brodeur (1) bruins (1) bus tour (2) byers (3) callahan (10) campbell (1) canadians (1) capitals (10) center (1) chad johnson (3) chappell (2) christensen (5) clint smith (1) creighton (1) delzotto (1) del zotto (10) didiomete (1) dowzak (2) doyle (3) draft (4) drury (9) dubinsky (10) dupont (2) előzetes (6) eminger (1) erixon (1) értékelő (7) évtized (1) fahey (1) fasth (1) flames (1) flyers (1) frolov (1) gaborik (11) gaulton (3) gilroy (6) girardi (5) gomez (1) grachev (6) granger (1) graves (1) gretzky (2) hagelin (2) halloween (1) hartford (5) háttérképek (3) hedman (1) heikkinen (2) heritage weekend (1) hhof (2) higgins (3) hillier (2) hobbs (1) hobey baker award (1) horak (4) hull (1) hunter (1) islanders (1) jagr (3) johnson (5) jokinen (6) jótékonyság (1) kadri (1) kasparaitis (1) keenan (1) kitchener (1) klassen (3) könyv (1) korpikoski (1) kotalik (2) kovalev (1) kreider (7) kundratek (2) kurri (1) kveton (1) lamoriello (1) leetch (2) lightning (1) lisin (4) locke (3) lundqvist (20) maggio (3) mara (1) marleau (1) matteau (1) matt gilroy (1) mcdonagh (5) mcilrath (2) mcnaught (1) messier (5) miami university (1) moore (1) morris (2) moves (1) naslund (1) newbury (1) news (1) nhl record book (1) niemi (1) offseason (1) offseason news (3) olimpia (4) orr (2) ovechkin (1) owens (2) palmieri (1) parenteau (3) pashnin (2) penguins (1) playoff (13) potter (2) power rankings (1) preseason (4) prospal (5) prucha (1) prust (2) psurny (1) pumpkin (1) rangers (10) redden (3) reklám (1) rendezvény (1) richards (1) richter (1) rissmiller (1) robitaille (1) rochester (1) round 1 (6) rozsival (6) sabres (2) sanguinetti (1) satcjer (1) sather (2) sauer (3) shanahan (1) sharks (1) shelley (1) sjoström (1) soryal (1) staal (9) stacjer (1) stajcer (2) stanley cup (2) stepan (6) sullivan (1) sundin (1) szavazás (2) talbot (1) tavares (1) teljesítmény (3) thomas (1) történelem (3) tortorella (2) traverse city (3) tv (1) valentenko (1) valiquette (4) vanbiesbrouck (1) vancouver (3) varlamov (2) vilagbajnoksag (3) voros (3) walker (1) wallpapers (3) weise (1) werek (3) wiikman (1) williams (3) wilson (1) worcester (3) world junior championship (1) yogan (1) yzerman (1) zaba (3) zaborsky (1) zherdev (7) zuccarello aasen (4) Címkefelhő

Goals

Ahol tudunk segítünk! Jótékonysági árverés!

stero 2010.06.11. 15:36

A Jégkorong blog kezdeményezésére jótékonysági árverés lesz az árvízkárosultak javára. Ebből természetesen sem én sem pedig a Blueshirts blog nem maradhatott ki két fontos dolog miatt sem. Hajtás után az indokok illetve a felajánlott dolog.

Először is mivel miskolci vagyok elég közelről érintett az árvíz. A városból kivezető lezárt Sajó hídhoz autóval alig másfél perc alatt jutok el kocsival a lakástól. És még sietnem sem kell.  A városból kivezető négysávos úton alig akad valami forgalom. Az egész úgy néz ki mint valami kihalt városrész  mint a semmibe vezető út.

Szerencsémre én a folyó "jobbik" oldalán lakom nem úgy az a nagyon sok barát és ismerős illetve ismeretlenek akik sajnos Felsőzsolcán a bal parton. Sőt Ónodon és Edelényben is van egy-két ember akit személyesn ismerek akiknek nem kegyelmezett a víz. Ebben a nehéz időben a legkisebb segítség is nagyon sokat jelent most nekik, legyen az anyagi, tárgyi vagy lelki.

A másik ok amiért beálltam a felajálók közé a jégkorong szeretete. Nem is tudom mikor szerettem bele igazán ebbe a játékba de még 10 éves sem voltam. Az első emlékem az, hogy 8 mm-es vetítőgépen néztem otthon a hokit. Aztán jön a többi emlék. Izvesztyija kupa, világbajnokságok, 87-es Canada Cup a szlovák tévén fekete fehérben majd a calgary olimpia. Közben elolvastam olyan könyveket mint az "Az igazi jégkorong" Peterdytől és Vitraytól vagy Gallov Rezsőtől az észak - amerikai sportokról szóló könyveit.

Ott ültem a '90-es világbajnokságon még a régi BS-ben és áztam, fáztam, fagyoskodtam szabadtéren a Jegesmacik akarom mondani akkor még Kinizsi meccsein. Ekkor már fanatikus voltam és elkötelezett a jégkorong mellett. A vasfüggöny lebontásával megnyílt az út mind a játékosok mind a rajongók előtt. A keleti blokkból áramlottak kifelé a jobbnál jobb játékosok az NHL-be míg a lelkes drukkerek a műholdas adások jóvoltából láthatták is őket. Tegye fel a kezét aki emlékszik olyanra, hogy Screensport és arra, hogy Fedorovnak és Mogilnynak disszidálnia kellett ahhoz, hogy a tengerentúlon játszanak.

Közel 30 év szurkolással a hátam mögött azon gondolkodtam otthon mit is ajálhatnék föl. A sok - sok év alatt gyakorlatilag mára már csak Rangers relikviák maradtak meg - közte mezek, poharak, pólók, korongok - némelyek dedikálva akár névreszólóan is, meg egy hatalmas kártyagyűjtemény. Gondoltam ez tökéletes lesz mert van minden féle fajta, közte ritkaságok de mégsem találtam az igazit. Aztán szembe jött velem ez a kép. Tökéletes!!

 

Azt hiszem a kép önmagáért beszél. Jason Strudwick (ex - NY Rangers) és az azóta már Stanleyt nyerő Rob Niedermayer dedikált Fradis fényképe. Nagyon remélem méltó helyre fog kerülni valakinek a gyűjteményébe. És az ár? Mellékes mert segítettem, segítettünk. Hatalmas respect a Jégkorong blognak a Bodicsek blognak továbbá azoknak akik felajálottak és azoknak akik erre áldozni is fognak.

hockey is life, the rest just is details

Címkék: árverés árvíz

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://newyorkrangers.blog.hu/api/trackback/id/tr282074431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2010.06.12. 22:44:36

Húha, ez bizony szinte pótolhatatlan relikvia! Nemes gesztus. Majd követem az árverésen.
Úgy látszik, a baj nem csak a segítőkészséget, hanem a vallomásokat is előhozza. Így szép ez.
Majd egyszer bemutathatnád a relikviáidat is!

stero · http://newyorkrangers.blog.hu/ 2010.06.13. 09:55:46

@quitz: köszönöm. majd egyszer összeszedem a cuccokat és leírom egy posztba.

F. Kapus 2010.06.21. 16:22:20

@stero: Én emlékszem a Screensportra, az 1990-es vb-n pedig az összes meccset végigszenvedtem, nem csak a magyarokat, hanem a bolgár-KNDK-t is :)
süti beállítások módosítása